daily diet κρητική διατροφή δίαιτα Ρέθυμνο Κρήτη
You need to upgrade your Flash Player.
daily news
daily events
daily group
daily training
συμβουλές διατροφής
     
 
Αρχική  Κρητική διατροφή 
Στόχος μας 
Συχνές ερωτήσεις  Ψυχολογία μου 
Success stories 
 
Συμβουλές διατροφής

Μικρά μυστικά διατροφικών συνηθειών … Αδυνατίστε ακολουθώντας τα!

1. Ναι στα έξυπνα σνακ: παλιότερα, οι διατροφολόγοι συνιστούσαν να πολεμάς με νύχια και με δόντια τις λιγούρες που προέκυπταν ανάμεσα στα γεύματα. Σήμερα, όλοι συμφωνούν ότι ο πιο σίγουρος τρόπος να μην παρασπονδίσεις σε μια δίαιτα, είναι το να ικανοποιήσεις την λιγούρα που προκύπτει ανάμεσα στα γεύματα, καταναλώνοντας ένα υγιεινό σνακ. Τα καλύτερα σνακ είναι αυτά που έχουν πρωτεΐνη όπως τα στικ τυριού με λίγα λιπαρά, ή τα αποξηραμένα φρούτα ή ένα κουταλάκι φυστικοβούτυρο.

2. Κλείσε την τηλεόραση: ένα γεύμα που παίρνεις, παρακολουθώντας το αγαπημένο σου σήριαλ μπορεί να αυξήσει την τροφή που θα καταναλώσεις κατά 40% (σε σχέση με το κανονικό). Το ίδιο συμβαίνει και όταν συνδιάζεις το φαγητό με το γράψιμο ενός sms, το διάβασμα μιας εφημερίδας και γενικά όλων των δραστηριοτήτων που μπορούν να αποσπάσουν τον εγκέφαλό σου. Αντίθετα, όταν τρως θα πρέπει να κάνεις αυτό και μόνο, ενώ και όσο πιο ωραία η ατμόσφαιρα, τόσο πιο χορτάτη θα είσαι κι εσύ.

3. Ναι στην γυμναστική 3 φορές την εβδομάδα: αφιέρωσε πέντε λεπτά σε καθένα από τα παρακάτω: βαθιά καθίσματα, πουσαπς και κοιλιακούς για να διατηρήσεις μια υγιή μυική μάζα που μπορεί να κινήσει τον μεταβολισμό σου με πιο ταχείς ρυθμούς. Όσο μεγαλύτεροι είναι οι μυς, τόσο πιο γρήγορα κινείται ο μεταβολισμός και έχεις το περιθώριο να καταναλώσεις και μερικές θερμίδες παραπάνω.

4. Πες ναι στο μεγάλο και ισορροπημένο πρωινό: ένα πρωινό γεύμα γεμάτο υδατάνθρακες και πρωτεΐνες αλλά και λίγα λιπαρά, μπορεί να κρατήσει χαμηλά τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα. ¶σε που η πείνα σου θα μειωθεί τόσο ώστε δεν θα πεινάσεις τουλάχιστον όχι πριν το επόμενο προγραμματισμένο γεύμα. Ιδανικό και άκρως γευστικό είναι το τοστ με βραστή γαλοπούλα και τυρί χαμηλών λιπαρών σε ψωμί ολικής άλεσης.

5. Προσοχή στα ποτά: μια αθώα μαργαρίτα ή ένα ελκυστικό κοσμοπόλιταν δεν θα έπληττε την σιλουέτα της Κάρυ στο Sex and the City, αλλά στην δική σου (που δεν θα αρκεστεί στο ένα) μπορεί να κάνει μεγάλο κακό. Πες ναι στο λευκό κρασί, την μπύρα light, τη σόδα ή βότκα, ποτά τα οποία έχουν μόλις 100 θερμίδες ανά μερίδα.

6. Πες ναι στα φρούτα δυο φορές/ ημέρα: τα φρούτα έχουν ελάχιστο λίπος και πολύ νερό ενώ σου δίνουν το αίσθημα κορεσμού που χρειάζεσαι για να γεμίσεις το στομάχι σου. Μην ανησυχείς τόσο για τους υδατάνθρακες των φρούτων που είναι καλοί και περιέχουν αρκετή ποσότητα του πολύτιμου για τον οργανισμό σιδήρου.

7. Κοιμήσου παραπάνω: πέσε για ύπνο 30 λεπτά νωρίτερα (από τι συνήθως) και ξύπνα 30 λεπτά πιο αργά. Από τη μια μεριά όσο κοιμάσαι δεν μπορείς να καταναλώσεις τροφή ενώ φαίνεται πως ο καλός ύπνος μπορεί να σε βοηθήσει να κάνεις πιο υγιεινές διατροφικές επιλογές.

 
 
Daily diet newsletter επικοινωνήστε μαζί μας και μάθετε τα νέα προιόντα και τις προσφορές μας daily diet catering  daily diet προσφορά 
 
Επικοινωνήστε μαζί μας στο Daily Diet, Ρέθυμνο Κρήτη Το πρατήριό μας daily diet Ρέθυμνο Κρήτη μενού εβδομάδας daily diet κρητική διατροφή δίαιτα Ρέθυμνο Κρήτη catering events daily diet τιμοκατάλογος daily diet
 
 
 
   
ΡÝθυμνο HOTSoft.gr σχεδιασμüς, κατασκευÞ, Προþθηση ιστοσελßδων, Κρητη SEO. ΡÝθυμνο Aσýρματα δßκτυα WiFi, ΔομημÝνη καλωδßωση, Ýξυπνο σπßτι. Rethymno Website Design, Web Development, Web site Promotion, SEO Crete SEM. powered by HOTSoft.gr internet, δίκτυα & τηλεπικοινωνίες
   
 
Daily news Daily events Daily group Daily training