daily diet κρητική διατροφή δίαιτα Ρέθυμνο Κρήτη
You need to upgrade your Flash Player.
daily news
daily events
daily group
daily training
συμβουλές διατροφής
     
 
Αρχική  Κρητική διατροφή 
Στόχος μας 
Συχνές ερωτήσεις  Ψυχολογία μου 
Success stories 
 
Πρόβλημα

Αν και συνήθως, όταν μιλάμε για δίαιτα και διατροφή, έχουμε στο μυαλό μας την απώλεια σωματικού βάρους, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι υπάρχει και ένα κομμάτι του πληθυσμού που προσπαθεί να πάρει βάρος και δεν τα καταφέρνει.

Μάλιστα, η προσπάθεια αύξησης του βάρους είναι συχνά πολύ πιο δύσκολη διαδικασία από αυτή της απώλειας, καθώς ο κόσμος δυσκολεύεται να βρει οδηγίες για το πώς θα πρέπει να γίνει αυτό.

Επίσης, χρειάζεται προσπάθεια για μεγαλύτερο διάστημα, καθώς η αύξηση του σωματικού βάρους δεν μπορεί να υπερβαίνει τα 1-2 κιλά στη διάρκεια ενός μήνα. Τι θα πρέπει, λοιπόν, να εφαρμόσει ένα λιποβαρές άτομο, ώστε να καταφέρει να φτάσει σε ένα φυσιολογικό σωματικό βάρος;

Πρώτα απ΄ όλα, θα πρέπει να έχει αποκλειστεί το ενδεχόμενο κάποιας παθολογικής, ψυχολογικής ή ορμονικής διαταραχής που προκαλεί το χαμηλό σωματικό βάρος.

Επίσης, θα πρέπει να εξεταστεί το ιστορικό του ατόμου. Αν ξαφνικά είχε κάποια απώλεια βάρους, αυτό ενδεχομένως να οφείλεται σε κάποια πρόσφατη αλλαγή στις διατροφικές συνήθειες ή στον τρόπο ζωής, οπότε τροποποιώντας τις συνήθειες αυτές να μπορέσει να επανέλθει στο σύνηθες βάρος του.

Σε κάθε περίπτωση, το χαμηλό σωματικό βάρος σημαίνει αρνητικό ισοζύγιο ενέργειας. Με άλλα λόγια, οι θερμίδες που προσλαμβάνονται ημερησίως από τις τροφές, είναι λιγότερες από αυτές που δαπανώνται.

¶ρα, η όλη προσπάθεια των λιποβαρών ατόμων είναι να μετατρέψουν αυτό το ισοζύγιο σε θετικό, αυξάνοντας τις θερμίδες που προσλαμβάνουν ημερησίως.

Αρχικά αυξάνουν την ποσότητα των μερίδων που καταναλώνουν στα κυρίως γεύματα: πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό.

Επίσης, συνοδεύουν αυτά τα γεύματα με ψωμί και τυρί που θα αυξήσουν τις συνολικές θερμίδες και αφήνουν τη σαλάτα για το τέλος του γεύματος, ώστε να μην τους δημιουργήσει γρήγορα το αίσθημα του κορεσμού.

Αποφεύγουν τα υγρά ταυτόχρονα με το φαγητό, καθώς και αυτά δίνουν το αίσθημα της πληρότητας του στομαχιού.

Επιπλέον, θα πρέπει να προστεθούν αρκετά ενδιάμεσα σνακ, αποφεύγοντας όμως τα προϊόντα χαμηλής θρεπτικής αξίας.

Καλές επιλογές αποτελούν τα γαλακτοκομικά σε συνδυασμό με φρούτα, οι ξηροί καρποί, τοστ σε συνδυασμό με χυμό ή γάλα. Παράλληλα, τα λιποβαρή άτομα μπορούν να αντικαταστήσουν μερικώς το νερό, με γάλα ή χυμό φρούτων ώστε να αυξηθεί και η θερμιδική τους πρόσληψη.

Βέβαια, οι γενικοί κανόνες της σωστής διατροφής εξακολουθούν να ισχύουν και σε αυτή την προσπάθεια. Δηλαδή, τα λιποβαρή άτομα θα πρέπει να καλύπτουν μια μεγάλη ποικιλία τροφών στη διάρκεια της εβδομάδας, ώστε να εξασφαλιστεί η επαρκής πρόσληψη σε όλα τα θρεπτικά συστατικά.

Επίσης, η διατροφή τους θα πρέπει να είναι περιορισμένη σε λιπαρά, καθώς η αύξηση βάρους θέλουμε να γίνει με όσο το δυνατόν πιο σωστό τρόπο και όχι με την εναποθήκευση λίπους στον οργανισμό.

Για το λόγο αυτό, θα πρέπει να αποφεύγονται και τροφές πλούσιες σε λιπαρά, κακής ποιότητας και χαμηλής θρεπτικής αξίας.

Τέλος, για να υπάρχει το καλύτερο δυνατόν αποτέλεσμα η προσπάθεια αυτή θα πρέπει να συνδυαστεί και με την κατάλληλη φυσική δραστηριότητα.

Συγκεκριμένα, θα πρέπει να εφαρμόζεται ένα πρόγραμμα άσκησης με βάρη και αντιστάσεις, που θα συμβάλλει στην ανάπτυξη της μυϊκής μάζας κατά την αύξηση του σωματικού βάρους.

Λουκάκου Αφροδίτη Διαιτολόγος - Διατροφολόγος

 
 
Daily diet newsletter επικοινωνήστε μαζί μας και μάθετε τα νέα προιόντα και τις προσφορές μας daily diet catering  daily diet προσφορά 
 
Επικοινωνήστε μαζί μας στο Daily Diet, Ρέθυμνο Κρήτη Το πρατήριό μας daily diet Ρέθυμνο Κρήτη μενού εβδομάδας daily diet κρητική διατροφή δίαιτα Ρέθυμνο Κρήτη catering events daily diet τιμοκατάλογος daily diet
 
 
 
   
ΡÝθυμνο HOTSoft.gr σχεδιασμüς, κατασκευÞ, Προþθηση ιστοσελßδων, Κρητη SEO. ΡÝθυμνο Aσýρματα δßκτυα WiFi, ΔομημÝνη καλωδßωση, Ýξυπνο σπßτι. Rethymno Website Design, Web Development, Web site Promotion, SEO Crete SEM. powered by HOTSoft.gr internet, δίκτυα & τηλεπικοινωνίες
   
 
Daily news Daily events Daily group Daily training